Toníčkova jedenáctka - Miroslav Crhák

08.02.2017 18:15

Miroslav Crhák  #5

   Další hráč, kterého jsme si vzali na paškál v již čtvrtém dílu "Toníčkovy jedenáctky" je muž z lavičky, záložák a žolík v jedné osobě MIREK CRHÁK.

   Rodák z Červené Lhoty je jediným členem současné sestavy Mezic, jenž neprošel žádným týmem ve velké kopané. Jeho návaznost na mezickou Malou kopanou spadá do konce devadesátých let minulého století, kdy každoročně hájil naše barvy na legendárním turnaji "O Střelický grál". Od roku 2006 je pak právoplatným hráčem na naší soupisce. Patří také mezi poslední čtveřici aktivních hráčů, kteří si zahráli s Mezicemi 1. ligu. Obětavý a oddaný srdcař odehrál za náš klub 30 soutěžních zápasů, v nichž vstřelil 5 branek. V roce 2015 byl (společně s P. Pazderou) vyhlášen autorem "Gólu roku".

 

   Jako každý hráč nám i Mirek odpověděl na deset otázek v krátkém dotazníku.

 

Miro, kdo, kde a kdy Tě poprvé přivedl na fotbalové hřiště?

M.C. : Určitě táta s červeným kopačákem (od babi a dědy) s mým bratrancem a bráchou.

Tvůj fotbalový vzor (idol) z mládí?

M.C. : Míra Kadlec #5!

Vzpomeneš na svůj první zápas mezi dospělými?

M.C. : Turnaj v Malé kopané SDH Hrabí. Bylo to MS dědin. Hraje se jednou za čas, ale pokaždé jako naposledy. Bylo mi 15 a byl jsem mezi slepými 1oký král!

Nejlepší trenér pod kterým jsi hrával.

M.C. : Tonda Kudrna na učňáku v Litovli.

Fotbalový klub Tvého srdce.

M.C. : Jsem patriot za každé situace, i když nespím v modrobílé peřině ..

Jmenuj jednoho hráče se kterým se Ti nejlépe hrálo (hraje) ... a proč?

M.C. : Jeden je málo, takže dva : Svoza a Milda Zdráhal. Peťa Svozil byl opora, jistota .. a Milda je hráč, který umí vést.

A naopak proti komu se Ti nehrálo dobře?

M.C. : Miša Přidal. Má mě tak přečteného, že si ze mě udělá kuželku, i když se týden nevyspí a já se na něj budu měsíc chystat.

Vyber svůj NEJ moment (zápas) kariéry.

M.C. : Z turnajů 100% památné Střelice (vítězství v r. 2008). Z ligy můj gól ve Slavoníně proti PS Beton (v zápase kam jsem jel původně jako nosič vody) na jaře 2015.

Největší fotbalový zážitek Tebe jako diváka?

M.C. : Loni na podzim neskutečný obrat Mezic proti Schwarzbachu z 0:5 na 6:5!

Kdo je podle Tebe nejvýraznější postavou v historii mezické Malé kopané?

M.C. : Každý kdo má Mezice v srdci a ne jen v registraci by psal seznam dlouho. Takže seznam nepíšu! Vyberu jednoho z těch co už registračku nemají - Marťa Pluskal!

 

... toto byl profil MIROSLAVA CRHÁKA :-)