Toníčkova jedenáctka - Milan Herold

19.03.2017 05:53

Milan Herold  #3

   V jubilejním desátém díle naší "Toníčkovy jedenáctky" představujeme vyhlášeného střelce, útočníka MILANA HEROLDA.

   Rodák z Olomouce začínal s fotbalem ve Velké Bystřici. Poté následně prošel řadou klubů v Olomouci a jejím okolí. Postupně to byli Lokomotiva Olomouc, HFK Holice, FK Hlubočky a Sigma Hodolany. Po ukončení kariéry ve velkém fotbale začal hrát malou kopanou za tým FC Erena. Změna bydliště, kdy se přestěhoval z Olomouce do Nákla, pro něj znamenala i změnu dresu. V létě r. 2010 se stal hráčem Sokola Mezice, kde momentálně kroutí již svou sedmou sezonu. Jakožto hráč s čichem na góly se již pětkrát stal v Mezicích "Králem střelců" (2011, 2012, 2013, 2014, 2016). Byl také dvakrát nejlepším nahravačem (2014, 2016) a dvakrát byl vyhlášen "Nejlepším útočníkem sezony" (2011, 2013). Doposud odehrál za Mezice 147 zápasů, v nichž vstřelil 118 branek. Aktuálně je na čtvrté příčce historické tabulky střelců Sokola Mezice.

 

Ostřílený matador nám také velice ochotně vyplnil krátký dotazník :

 

Milane, kdo, kde a kdy Tě poprvé přivedl na fotbalové hřiště?

M.H. : Pochopitelně táta. Bylo to v 5 letech a pamatuji si, že jsem ve svém prvním zápase za benjamínky Velké Bystřice vstřelil gól do sítě Sigmy Olomouc.

Tvůj fotbalový vzor (idol) z mládí?

M.H. : Dobrých hráčů za tu dobu bylo celá řada. Ale pamatuji si, že jsem měl moc rád útočníka Newcastle United Alana Shearera.

Vzpomeneš na svůj první zápas mezi dospělými?

M.H. : Bylo to v 17 letech. Nepamatuji si, ale proti komu. Jen si pamatuji, že jsem po zápase seděl 2 hodiny sám v autobuse a čekal na starší spoluhráče, kteří šli na ,,1,, .

Nejlepší trenér pod kterým jsi hrával.

M.H. : Trénérů jsem zažil hodně. Důležité základy jsem dostal od Dana Matušky a Honzu Chladila. Moc rád jsem hrával pod Standou Sprušanským.

Fotbalový klub Tvého srdce.

M.H. : Sigma Olomouc.bylo to krásné období. Jezdilo se po celém Československu. Parádní zápasy. Parádní atmosféra. Fandím Sigmě pořád, ale už ne s takovou intenzitou. Je to láska na celý život.

Jmenuj jednoho hráče se kterým se Ti nejlépe hrálo (ať už ve velké nebo malé kopané) ... a proč?

M.H. : Výborných fotbalistů jsem potkal celou řadu. Byl krásné hrát s Romanem Sedláčkem, Peťou Mrázkem nebo Standou Skříčkem…..ale, již je to vše nenávratně pryč. Teď musím říct, že se mi velice dobře hraje s Milanem Zdráhalem. Má smysl pro kombinaci a hlavně je klidné povahy stejně jako já.

A naopak proti komu se Ti nehrálo dobře?

M.H. : neměl jsem rád hráče velké, subtilní, rychlé a , když k tomu ještě uměl s míčem tak bylo zle….V malé kopané jsem velice nerad hrával proti Martinovi Stodolovi a taky proti Ondrovi Kouřilovi z Moravanu Cholina.

Vyber svůj osobní NEJ moment (zápas) kariéry.

M.H. : Pochopitelně si pamatuji předzápasy před Sigmou. Bylo vždy plno a mě se vždy podařil vstřelit gól a jednou dva.

Největší fotbalový zážitek Tebe jako diváka?

M.H. : Oba pohárové zápasy Sigma – Hamburger SV a zápasy reprezentace Rakousko – ČR 2:3 a zápas na EURU Portugalsko – ČR.

Kdo je podle Tebe nejvýraznější postavou v historii mezické Malé kopané?

M.H. : Moc si vážím všech, kteří se starají o chod kopané v Mezicích. Je super, že Sokol Mezice patří mezi tradiční mužstva malé kopané a všichni mojí kamarádi se, kterým jsem v Olomouci hrával tohle mužstvo znají. Musím vzpomenout Michala Přidala, Martina Pluskala, Jirku Mrtýnka, Davida Červínka. Jsou to srdcaři, které potřebuje každý klub.

 

... toto byl profil MILANA HEROLDA :-)